تبليغ كردن پيج اينستاگرام

طراحي وب سايت حرفه اي با سايت ساز سايتچين

تبليغ كردن پيج اينستاگرام

۴۶ بازديد

۷۵% از افراد به تبليغ كردن پيج اينستاگرام واكنش نشان مي‌دهند و بيش از يك سوم كاربران اينستاگرام تا به حال حداقل يك خريد از اينستاگرام داشته‌اند. پس چرا خودمان را از فروش بيشتر در اينستاگرام محروم كنيم؟ البته شايد انواع تبليغات در اينستاگرام را امتحان كرده باشيد اما نتيجه دلخواه‌تان را نگرفته باشيد. نااميد نشويد، ما در مدير هاب انواع روش هاي تبليغ در اينستاگرام را به شما معرفي كنيم تا خودتان بهترين روش تبليغ كردن پيج اينستاگرام براي كسب و كارتان را انتخاب كنيد.اگر شما هم صاحب يك كسب و كار در اينستاگرام هستيد، حتما احساس كرده‌ايد به تبليغات در اينستاگرام نياز داريد تا بيشتر ديده شويد و فروش بيشتري داشته باشيد. اينستاگرام محبوب‌ترين شبكه اجتماعي در ايران است و بيش از ۳۰ ميليون كاربر ايراني با علايق مختلف در آن فعال هستند. اين‌روزها كمتر كسي را مي‌بينيم كه در اينستاگرام اكانت نداشته باشد و هر روز اينستاگرامش را چك نكند. با مدير هاب همراه باشيد!

راهنماي تبليغ كردن پيج اينستاگرام

همانطور كه گفتيم پيدا كردن پيج مناسب براي تبليغات در اينستاگرام ريزه‌كاري‌هاي خاص خودش را دارد. با هم چند ويژگي يك پيج بزرگ اينستاگرامي مناسب تبليغ در اينستاگرام را مرور مي‌كنيم تا در اجراي اينستاگرام ماركتينگ موفق عمل كنيد.

فالوورهاي زيادي داشته باشد

به پيج‌هايي تبليغ دهيد كه فالوور زيادي دارند، محبوب هستند، به‌واسطه تبليغ در آن افراد بيشتري با برند شما آشنا مي‌شوند و البته هزينه كمتري هم به نسبت رقبايشان از شما دريافت مي‌كنند. اما هر گردي گردو نيست پس هر پيجي كه فقط تعداد فالوورهايش زياد بود، پيج پرطرفدار اينستاگرام نيست. شايد فالوور فيك يا تقلبي خريده باشد، پس اگر حس كرديد با يك پيج فيك روبرو هستيد دست نگه داريد.

فيك يا تقلبي نباشد و نرخ تعامل خوبي داشته باشد

فهميدن فيك بودن يك پيج كار خيلي سختي نيست. نرخ تعاملش را چك كنيد. كافيست يك بار اين موارد را چك كنيد:

تعداد لايك:

تعداد لايك‌هاي پست‌هايش متناسب با تعداد فالوورهايي باشد كه دارد، تعداد فالوورهايش را در ۱۶% ضرب كنيد، عدد به دست آمده بايد نزديك به تعداد لايك‌هايش باشد. در واقع بطور ميانگين ۱۶% فالوررهاي يك پيج، پست‌هاي آن را لايك مي‌كنند.

ليست فالوور:

امكان دارد پيجي لايك خريده باشد. پس سري به فالوورهاش بزنيد، اگر بيشتر فالوورهاي آن بدون عكس است پس حتما آن پيج فيك است.

نرخ تعامل:

كامنت‌ها و تعامل با پيج را چك كنيد. تعداد كامنت‌ها بايد تعداد معقولي باشد. مثلا از يك پيج ۱۰۰ هزارتايي بعيد است ۵ تا كامنت داشته باشد. چك كنيد خود كامنت‌ها هم تكراري يا شبيه بات نباشد.

فالووينگ:

معمولا پيج هاي واقعي و حرفه‌اي تعداد فالووينگ كمي دارند و معمولا زير ۱۰۰۰ تاست اگر بيشتر از اين بود به آن پيج شك كنيد.

يك پيج تخصصي باشد

سعي كنيد پيجي را براي تبليغ انتخاب كنيد كه براي آينده‌اش هدف دارد، محتواي مناسبي توليد مي‌كند و فالورهايش تعامل خوبي با آن دارند. پيجي را انتخاب كنيد كه بيشترين نزديكي را به مخاطب هدف شما از لحاظ علاقمندي و … دارد.

تبليغ كردن پيج اينستاگرام با كسي كه فالوور مشترك كمتري داشته باشد

براي ما كه مدت‌هاست تبليغات اينستاگرام انجام مي‌دهيم، پيش آمده كه بفهميم ادمين ۱۰ پيج يك نفر است. اين پيج ها معمولا با شات كردن يكديگر بالا آمده‌اند و فالور مشترك زيادي دارند. پس باهوش باشيد و با بهترين پيج يك نفر كار كنيد و فريب تخفيف پكيج هاي تبليغات اينستاگرام او را نخوريد.

براي آناليز اينستاگرام خود مي توانيد در مدير هاب ثبت نام كنيد و ۷ روز استفاده رايگان هديه بگيريد.

 

منبع: تبليغ كردن پيج اينستاگرام

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.