طراحي اپليكيشن خبري

طراحي وب سايت حرفه اي با سايت ساز سايتچين

طراحي اپليكيشن خبري

۲ بازديد

طراحي اپليكيشن خبري اين امكان را فراهم خواهد كرد كه با كمبود اخبار روبرو نشويد و اخبار مورد علاقه خود را، چه در بحث ورزش و چه در موضوعات تجارت و سياست و … به راحتي بيابيد. طراحي اپليكيشن براي اطلاع رساني و اخبار،  كاربردهاي بسياري دارد و شما قادر خواهيد بود كه بر اساس شهرها، دسته بندي­هاي خبري مانند، بازي ­ها، مسائل اقتصادي و … خود انتخاب كنيد.

چرا بايد طراحي اپليكيشن خبري را جدي بگيريم؟

با طراحي اپليكيشن خبري كاربران شما مي توانند در هر زمان وهر مكان محتويات خبري وب سايت يا مجله خبري شما دسترسي پيدا كنند. امروزه بزرگترين روزنامه ها و مجلات جهاني از جمله روزنامه نيويورك تايمز اقدام به طراحي اپليكيشن خبري خود كرده اند. اگر كمي به اطرافيان خود دقت كنيم متوجه خواهيم شد كه بسياري از افراد ترجيح مي دهند به جاي خريد مجله يا روزنامه از طريق اپليكيشن خبرها و مقالات مورد علاقه خود را مطالعه كنند.

طبق آمار امروزه بيشترين استفاده از وسايل ارتباطي متعلق به تلفن هاي هوشمند است. با وجود مزيت هايي كه تلفن هاي همراه به وجود آوردند امروزه ميزان خريد روزنامه و مجلات بسيار كاهش داشته است و در عوض رسانه هاي خبري كه از طريق وب سايت و اپليكيشن هاي خبري در دسترس مي باشند بيشترين سهم كاربران را به خود اختصاص داده اند.

با طراحي اپليكيشن خبري كاربران شما مي توانند در هر زمان وهر مكان محتويات خبري وب سايت يا مجله خبري شما دسترسي پيدا كنند. امروزه بزرگترين روزنامه ها و مجلات جهاني از جمله روزنامه نيويورك تايمز اقدام به طراحي اپليكيشن خبري خود كرده اند. اگر كمي به اطرافيان خود دقت كنيم متوجه خواهيم شد كه بسياري از افراد ترجيح مي دهند به جاي خريد مجله يا روزنامه از طريق اپليكيشن خبرها و مقالات مورد علاقه خود را مطالعه كنند.

 

 

طراحي اپليكيشن خبري چه مزايايي دارد؟

نحوه دسترسي به اخبار در دهه گذشته تغيير چشمگيري داشته است. داشتن يك وب سايت اختصاصي ديگر كفايت نمي كند. مردم انتظار دارند اخبار به سرعت در دسترسشان قرار بگيرد و به راحتي در شبكه هاي اجتماعي قابل انتشار باشد. طراحي اپليكيشن اندرويد و ios همينطور منبع موثقي براي اخبار است و افراد به اپليكيشن ها خيلي بيشتر از خبرهاي منتشر شده در شبكه هاي اجتماعي اعتماد دارند.

 

طراحي و ساخت اپليكيشن خبري تخصص الفباوب است.

در ابتداي راه لازم است به اين سوال پاسخ دهيم كه چرا طراحي انواع اپليكيشن خبري تا اين اندازه با استقبال مواجه شده است؟ دلايل زيادي براي گرايش به طراحي اين قبيل اپليكيشن ها وجود دارد كه مهم ترين آنها، عبارتند از:

  1. اغلب افراد به شدت به دنبال كردن اخبار سياسي، فرهنگي، ورزشي و هنري و اقتصادي و غيره علاقه مند مي باشند. به همين دليل در گذشته با خريد روزنامه هاي كاغذي يا گوش دادن به اخبار راديو و تلويزيون به اين هدف دست پيدا مي كردند. اما در دنياي امروز كه همه چيز به اينترنت ختم ميشود، مطالعه اخبار هم با مرور اپليكيشن هاي فعال در اين حوزه انجام ميشود. به همين دليل ترافيك بسيار زيادي وارد اين اپليكيشن ها شده و مورد توجه گوگل قرار ميگيرند.
  2. بازديد بالا، نه تنها اعتبار و ارزش اين اپليكيشن ها را افزايش مي دهد، بلكه به منبع بسيار مناسبي براي كسب درآمد هم تبديل خواهند شد. اپليكيشن هاي خبري يكي از بهترين و پرطرفدارترين منابع براي تبليغات ساير برندها مي باشد.
  3. اپليكيشن هاي خبري رايگان مي باشند و به همين دليل تقاضا براي مطالعه اخبار آنها بيشتر از روزنامه هاي كاغذي مي باشد.

 

طراحي اپليكيشن خبري و نكات كليدي براي طراحي رقابتي آن

درواقع مردم به روزنامه الكترونيكي علاقه دارند. ويژگي مهم اين اپليكيشن ها اين است كه حتي مي توانند آفلاين هم كارآمد باشند و شما هرگز با كمبود اخبار مواجه نخواهيد شد چون مطالب خبري را ذخيره مي كنند.

اخبار در اپليكيشن هاي خبري مرتب به روز رساني مي شود و هر مشتري جديدترين اخبار را با كمك تنها چند تماس لمسي دريافت ميكند. امكان به اشتراك گذاري محتوا در اپليكيشن خبري مشتريان را توانمند مي سازند اخبار را در شبكه هاي اجتماعي محبوب خود به اشتراك بگذارند. طراحي اپليكيشن خبري اندرويد و طراحي اپليكيشن خبريIOS هردو بسيار پر طرفدار مي باشند.

شركت طراحي اپليكيشن كه به خوبي سازماندهي شده باشد نكات اساسي براي برقراري ارتباط با كاربران در همه سطوح را بايد بداند تا به مديران اپليكيشن اجازه دهد تا با كاربران تعامل داشته باشند. در اينجا چند مورد مهم كه اپليكيشن هاي خبري ارائه مي دهند را شرح مي دهيم:

رابط كاربري ساده و لذت بخش

اپليكيشن خبري بايد يك UI منظم و ساختار يافته داشته باشد. طراحيUI مناسببراي اپليكيشن خبري كمك مي كند تا اخبار به بهترين شكل دسته بندي شده و نمايش داده شوند. اين عامل نقش مهمي در موفقيت پروژه طراحي اپليكيشنهاي خبري iOS و اندرويد دارد.

مرتب سازي مطالب خبري توسط كاربر

امكان ايجاد دسته بندي دلخواه از خبرها براي كاربران بسيار جذاب است و باعث جلب نظر آن ها مي شود. هدف اين كار اين است كه افراد مختلف با سليقه و احساسات مختلف را به يكديگر متصل سازد. در نتيجه، مشتريان مي توانند اخباري را كه براي آن ها مناسب است را مشاهده كنند و مواردي را كه دوست ندارند را اصلا نبينند.

شخصي سازي تم اپليكيشن توسط كاربر

خوانندگان بايد بتوانند فونت محتواي صفحه نمايش را تغيير دهند و بزرگنمايي كنند. همينطور به كاربراني كه مشكل ضعف بينايي دارند كمك مي كند تا از اپليكيشن خبري استفاده كنند و به خاطر كوچك بودن فونت خبرها آن ها را از دست ندهيم.

اشتراك گذاري مطالب خبري

چنين عنصري مشتريان را قادر مي سازد تا آنچه را كه در اپليكيشن مي خوانند به اشتراك بگذارند. آنها مي توانند در كانال هاي مختلف شبكه اجتماعي كار كنند. اين كار كاربران اپليكيشن را گسترش مي دهد چون آن ها را تبديل به تبليغ كنندگان اپليكيشن شما مي كند.

دسترسي آفلاين به اخبار

محتواي خبري زماني كه اپليكيشن به اينترنت وصل است در حافظه دانلود و ذخيره شده است. در نتيجه وقتي اينترنت وجود ندارد، مي توانيد به آن دسترسي پيدا كنيد. در واقع اين امكان دسترسي مجاني به اخبار را ارائه مي دهد.

داشتن CMS كارآمد

در طراحي اپليكيشن خبري شما همينطور نياز به يك CMS كامل براي مديريت محتوا و اخبار خواهيد داشت. CMS حرفه اي در يك اپليكيشن خبري، فرايند انتشار اخبار را آسان و بهبود مي بخشد.

ورود و عضويت اعضا

يك اپليكيشن بدون اين ويژگي، تقريبا غيرقابل تصور است و اپليكيشن اخبار هم استثنا نيست. توصيه ما اين است كه به چند گزينه براي ثبت نام فكر كنيد تا بتوانيد همه تنظيمات كاربري را در نظر بگيريد.

قابليت جستجو در اپليكيشن

اگر مي خواهيد بدانيد كه چه نوع اپليكيشن خبري مورد تأييد كاربران است و انها آن را تأييد مي كنند، كافيست ويژگي جستجوي اخبار را در اپليكيشن خبري خود ارائه دهيد. اجازه دهيد آن ها خودشان آنچه را كه علاقه مند مي باشند پيدا كنند.

ذخيره سازي مقالات و اخبار

اين ويژگي كه امكان ذخيره مقالات خبري مورد علاقه را فراهم مي كند بسيار مفيد است.

استفاده از اينفوگرافيك ها

استفاده از اينفوگرافيكها يك راه محبوب و راحت براي انتقال اطلاعات است. با اينفوگرافيك ها شما اخبار را به صورت گرافيكي ميخوانيد.

VR

اگر شما قصد طراحي اپليكيشن اخبار را با ايجاد يك مدل MVP داريد، بايد اعلام كنيم كه نياز بودجه بيشتري خواهيد داشت. مي توانيد اين امكان را در برنامه ريزي آينده اپليكيشن خودقراردهيد. كاربران قطعا از اين كه فرصت اين را داشته باشند كه در كنارخواندن اخبار و تماشاي ويدئو، در صحنه حادثه حضور داشته باشند لذت خواهند برد.

اخبار ويدئويي

شما مي توانيد اخبار منظم را به فيلم هاي كوتاه تبديل كنيد ويا از ويدئوهاي آماده با موضوعات مختلف مانند بحث هاي سياسي، ورزشيو غيره... استفاده كنيد.

براي طراحي اپليكيشن خبرهاي روز الفباوب بهترين گزينه پيش روي شماست.

 

 

مزاياي طراحي اپليكيشن خبري اندرويد

دسترسي سريع تر به اخبار

از مهمترين مزاياي طراحي اپليكيشن خبري، دسترسي آسان و سريع به تمامي منابع خبري است. اين دسترسي حتي در زماني كه به اينترنت دسترسي نداريد هم مي تواند امكان پذير باشد.

با طراحي اپليكيشن خبري درآمدزايي كنيد!

يكي از ويژگي هاي داشتن اپليكيشن خبري كسب درآمد از اپليكيشن است. مي توانيد بخشي از دسترسي ها را رايگان بگذاريد و دسترسي براي بخش هايي خاص را با پرداخت هزينه امكان پذير كنيد.

افزايش اعتبار

يكي از مزاياي طراحي اپليكيشن اخبار ايجاد برندينگ براي كسب و كار شما است. با داشتن يك اپليكيشن خبري حرفه اي، رتبه و اعتبار برند خود را افزايش مي دهيد و نسبت به رقبا برتري مي يابيد.

با طراحي اپليكيشن اخبار روز مي توانيد از روش هاي مختلفي درامد داشته باشيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد