طراحي اپليكيشن رستوران و سفارش غذا

طراحي وب سايت حرفه اي با سايت ساز سايتچين

طراحي اپليكيشن رستوران و سفارش غذا

۲ بازديد

آيا فكر طراحي اپليكيشن سفارش غذا به سرتان زده ولي چيزي از آن نمي دانيد؟ نميدانيد از كجا طراحي اپليكيشن سفارش غذا را شروع كنيد؟ نگران هزينه هاي ساخت و طراحي اپليكيشن سفارش غذا هستيد؟

را يك اپليكيشن سفارش غذا را بسازيم؟

اولين مزيت طراحي اپليكيشن سفارش غذا جلوگيري از اتلاف وقت افراد در صف هاي طولاني است. حتما به ياد داريد كه در گذشته هاي نه چندان دور، براي خريدن كباب بايد زمان زيادي را در صف مي گذرانديم، هر چند كه هنوز هم اين روش در مرسوم است اما ما مي خواهيم از علم و تكنولوژي براي راحتي بيشتر استفاده كنيم.

اگر بتوانيم، سفارش مان را از طريق يك اپليكيشن ثبت كنيم، حتي اگر مجبور باشيم خودمان سفارش را تحويل بگيريم، باز هم تا آماده شدن غذا در صف انتظار نخواهيم بود. حالا اين ثبت با اپليكيشن چه فايده اي ندارد؟ مگر نمي شود اين كار را به صورت تلفني هم انجام داد؟ پاسخ به اين سوال در واقع همه ويژگي هاي خاص يك اپليكيشن رستوراني را ليست خواهد كرد.

ديدن منوي غذا و انتخاب راحت تر

بل طراحي اپليكيشن سفارش غذا فرصت انتخاب راحت تر و تصميم گيري بهتر را به مشتري دهد. منوي رستوران شما در يك اپليكيشن مي تواند با توجه به معيارهاي مختلفي مرتب شده باشد، اما مهم اين است كه همي شود را به روي مشتري باز است و به او در انتخاب غذاي مورد علاقه اش كمك مي كند.

مقايسه قيمت ها

با كمك طراحي اپليكيشن سفارش غذا مي توانيد قيمت هاي غذاها را در اپليكيشن تان به روز كنيد و اگر قيمت مناسبي براي آن ها در نظر گرفته باشيد، حتما با مشتريان جديدي را به را خواهيد شد. اپليكيشن شما مثل يك دفترچه يادداشت قيمت غذاها را به طور دائم به مشتريان اعلام مي كند، پس اگر از رستوران ديگري غذا تهيه كند، با مقايسه قيمت ها باز هم به سراغ شما مي آيد.

مكان يابي سريع

مسلما هر چقدر كه غذا زودتر به دست مشتري برسد، رضايتش بيشتر جلب مي شود. براي ارسال غذاها به مشتريان كافي است اپليكيشن شما مجاز به مشاهده مكان مشتري باشد. در اين صورت حتي اگر آدرس اشتباه تايپ شود و يا پيدا كردن آن سخت باشد، مكان ياب به كمك پيك خواهد آمد و به يكي از ويژگي هاي خاص اپليكيشن شما تبديل مي شود.

كارتان را به طور رايگان تبليغ كنيد

عكس هاي وسوسه انگيزي از غذاها در اپليكيشن تان قرار دهيد و در صورت امكان فيلم هايي از روند طبخ غذا در آن بگنجانيد. اين امكان اعتماد مشتريان براي رعايت بهداشت و سلامت محصولات را جلب مي كند و به آن ها در انتخاب غذاها كمك مي كند.

جذب مشتري بيشتر با نظرسنجي از مشتريان قبلي

مشتريان قبلي شما مي توانند وسيله اي براي جذب مشتريان جديد باشند به شرط اين كه پل ارتباطي آن ها را از طريق اپليكيشن تان فراهم كنيد. براي اين كار اجازه دهيد تا كاربران نظرات خود را در مورد غذاها در اپليكيشن ثبت كنند. مشترياني كه از كيفيت بالا و تحويل درست و به موقع غذا لذت برده اند، حتما از شما تشكر خواهند كرد و ساير مشتريان را براي سفارش غذا به شما ترغيب خواهند كرد.

ويژگي هاي خاص اپليكيشن هاي رستوران به همين موارد ختم نمي شود و شما با داشتن يك اپليكيشن حتما به موارد بيشتري پي خواهيد برد كه شايد تا به حال به ذهنتان هم خطور نكرده باشد. به ياد داشته باشيد كه استفاده از چنين اپليكيشني فاصله شما با رقبا را كمتر خواهد كرد و رستوران شما را به عنوان يك رستوران به روز و مدرن معرفي خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد