آرشیو آبان ماه 1399

طراحي وب سايت حرفه اي با سايت ساز سايتچين

راهنماي خريد فن كويل براي مراكز اداري

۵۴ بازديد

فن كويل ها يونيت هايي براي تأمين سرمايش و گرمايش محيط هاي سربسته هستند كه نيازمند اتصالات آب گرم و آب سرد مي باشند. البته بعضي از فن كويل ها براي انجام عمل حرارتي نيازي به آب گرم ندارند و صرفا با يك المنت الكتريكي گرمايش را انجام مي دهند. با اين حال عموم فن كويل ها از ساختاري به نام مبدل حرارتي براي انجام هر دو عمل سرمايشي و گرمايشي استفاده مي كنند.

مبدل حرارتي يا كويل در فن كويل ها ساختار شبيه به رادياتور است كه شامل رديفي از پره هاي توخالي موازي و نزديك به هم مي باشد. اين پره ها توسط لوله هايي به هم ديگر راه دارند. زماني كه فن كويل به اتصال آب وصل مي شود، آب گرم يا سرد از يك سمت كويل وارد و پس از عبور از درون يكايك پره ها، از سوي ديگر كويل به شبكه لوله كشي باز مي گردد. ساختار پره ها به گونه اي است كه سطحي وسيع براي تبادل حرارتي با هوايي كه در مجاورت كويل قرار دارد، فرآهم مي آورند. يك يا چند فن با ايجاد جريان هوا از ميان پره هاي كويل، به اين كار سرعت مي بخشند.

 

مطلب كامل: 

راهنماي خريد فن كويل براي مراكز اداري

مشخصات اسپليت اينورتر سامسونگ مدل گودوان

۵۵ بازديد

سلام به همراهان هميشگي سرما ماكت ! ما با مقاله ( مشخصات اسپليت اينورتر سامسونگ مدل گودوان ) بار ديگر آمديم تا با هم درباره تجهيزات سرمايشي – گرمايشي اطلاعاتي كسب كنيم.

برند سامسونگ جز برند هاي شناخته شده در جهان مي باشد كه در شهرسئول پايتخت كشور كره جنوبي شروع به كار كرده است .اين شركت داراي زيرمجموعه هاي متععد بوده كه تمامي ان ها بانام تجاري سامسونگ شناخته شده اند.اين شركت در سال ۱۹۳۸ به عنوان شركت تجاري تاسيس و در اواخر ۱۹۶۰ وارد صنعت الكترونيك و پس از ان زمينه تهويه مطبوع شد.

كولرگازي سامسونگ داراي تنوع بسيار و متعدد است كه يكي از پرفروش ترين نوع ها اينورتر سامسونگ مي  باشد.

مشخصات اسپليت اينورتر سامسونگ مدل گودوان

يكي از انواع اسپليت اينورتر سامسونگ مدل GOOD ONE  بوده كه در ظرفيت هاي ۱۰۰۰۰،۱۳۰۰۰،۱۹۰۰۰،۲۵۰۰۰ Btu/hr مي باشد.اسپليت اينورتر سامسونگ مدل گودوان داراي كمپرسور روتاري دورمتغير و مبرد R410 داراي گريد انرژي A مي باشد.اسپليت اينورتر سامسونگ ضمانت ۵ ساله كمپرسور و ۱۸ ماهه قطعات از شركت سام سرويس را دارا مي باشد.اين دسته از اسپليت ها به علت طراحي خميده ظاهري منحصر به فرد و زيبا دارد.طراحي سه گوش يونيت داخلي سبب ميشود كه دستگاه ورودي هاي عريض تري داشته باشد.دمپر هاي اسپليت اينورتر سامسونگ به شكل به V بوده كه اين ويژگي باعث توزيع هوا به صورت گسترده تر،بيشتر و حتي سريعتر صورت گيرد.

 

اسپليت اينورتر سامسونگ در ابتداي كار به در حالت خنك كننده سريع اقدام به تهويه كرده و پس رسيدن به دماي مورد نظر به صورت خودكار به حالت راحت تغيير ميكند.اين ويژگي سبب ميشود احساس سرما نداشته باشيد و همچنين نيازي به تنظيمات دستي وجود ندارد.

  اسپليت اينورتر يا كولرگازي هاي مرسوم؟!

اسپليت اينورتر سامسونگ مدل گودوان با استفاده از اپشن تك كاربره باعث صرفه جويي در مصرف انرژي ميشود.به اين معنا كه كمپرسور و فن تا رسيدن به دماي مورد نظر كار كرده و پس از ان سرعت دور كاركرد ان ها پايين مي ايد.

اسپليت اينورتر سامسونگ مدل GOODONE داراي دو فيلتر Easy filter ,virus doctor بوده كه ذرات گرد وخاك و همچنين الاينده هاي هوا موادي باعث حساسيت ميشوند را از هوا گرفته و سپس انواع باكتري و ويروس ها را ازبين مي برد.

براي خريد اسپليت سامسونگ ، تراست ، الجي و … با ما در تماس باشيد!

چه دليلي وجود دارد كه اينستاگرام براي كسب و كار شما مناسب است؟

۴۶ بازديد

اينستاگرام براي كسب و كار  ها يك آينده جديد رقم زده است. شبكه هاي اجتماعي، يكي از جديدترين و بهترين ابزارهاي بازاريابي در دنياي ديجيتال است. با كمك اين ابزار، مي توانيد با مشتريان احتمالي و مخاطبان خود، ارتباط برقرار كنيد.

شبكه هاي اجتماعي متنوعي در اختيار كسب و كارها است تا از طريق آن ها بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفي كنند. هر كدام از اين شبكه ها ويژگيهاي خاصي دارند كه باعث مي‌شود براي طيف متنوعي از محتوا، مورد استفاده قرار بگيرند. براي جذب اطلاعات بيشتر با مدير هاب همراه باشيد!

 رسانه اجتماعي اينستاگرام چيست؟

يك شبكه اجتماعي مبتني بر محتواي تصاوير و انواع ويديوها، اينستاگرام بصري است كه جاي انتشار محتواهاي متني بلند نيست. در واقع را مي توانيد با افكت هاي جذاب در اينستاگرام پست كنيد.

مي توانيد براي محصولات خود لينك خريد بگذاريد. مي توانيد با كمك هشتگ ها، پست هاي خود را دسته بندي كنيد، محصولات خود را به همه دنيا معرفي كنيد و حتي با كمك هشتگ، مخاطبان خود را به توليد محتوا براي خودتان تشويق كنيد.

برند هاي بزرگ دنيا، در اين شبكه اجتماعي اكانت دارند و مرتب فعاليت مي كنند. با وجود اين همه اين ويژگي ها، قبل از اينكه فعاليت خود را در اين شبكه اجتماعي شروع كنيد، بايد بررسي كنيد كه آيا ساز و كار اين شبكه، براي معرفي كسب و كار شما مناسب است يا خير.

آيا اينستاگرام براي كسب و كار شما مناسب است؟ با وجود اينكه اينستاگرام يكي از شبكه هاي اجتماعي بسيار محبوب است و به سرعت رشد مي كند، راه حل اصلي براي بازاريابي ديجيتال براي همه كسب و كارها نيست.

بايد پلتفرمي را انتخاب كنند كه پاسخگوي نيازهاي آن ها باشد، ابزارهاي لازم را براي بازاريابي در اختيار آن ها بگذارد و اينكه مخاطبان هدف را بتوانند در آن شبكه به راحتي جذب كنند.

از آنجايي كه بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مختلف، هزينه هاي متعددي دارد، بايد يكي يا دو مورد از آن ها را براي تبليغ انتخاب كنيد.

اگر اينستاگرام را براي اين كار انتخاب كرده ايد، ابتدا به سوالهاي زير پاسخ دهيد. با توجه به جواب هايي كه داريد، تصميم بگيريد كه آيا اينستاگرام براي تبليغ كسب و كار شما مناسب است يا نه.

استفاده از اينستاگرام براي كسب و كار

انتشار تصاوير جذاب و ويديوهاي خوب چه تاثيري دارد؟

مخاطبان اينستاگرام، دنبال محتواي جذاب، خلاقانه و متفاوت هستند. بايد بتوانيد تصاوير و ويديوهاي منحصربه فرد و باكيفيت تهيه كنيد. به هيچ عنوان نبايد محتواي كپي و تكراري داشته باشيد.

در واقع براي انواعي مناسب است كه مي توانيد محصولات و خدمات را در قالب تصاوير و ويديوهاي جذاب معرفي كنيد.  بعضي از بيزينسهاي خدماتي، نمي توانند حضور موثري در اينستاگرام داشته باشند. پس بايد بازاريابي خود را در پلتفرمهاي ديگر دنبال كنند. پلتفرمهايي كه مبتني بر تصاوير نيستند.

آيا مخاطب هدف شما در اينستاگرام فعاليت دارد؟

مشتريان فعلي و احتمالي خود را در نظر بگيريد. ببينيد كه در چه قشري قرار دارند، چه علايقي دارند و در اينترنت دنبال چه ميگردند. بيشتر كاربران بين ۳۳ سال سن دارند و ۲۹ تا ۱۸ درصد از آن ها بين ۵۹ درصد از كاربران اينستاگرام را خانمها تشكيل ميدهند.

۶۸حدود سال سن دارند. ۴۹ تا ۳۰ اين آمار به شما نشان مي دهد كه اگر مخاطب هدف شما جزو قشر جوان است، يا خانم ها هستند، در نتيجه، اينستاگرام مي تواند ابزار خوبي براي معرفي محصولات و خدمات شما باشد.

آيا رقباي شما در اينستاگرام فعاليت دارند؟

سوال سومي كه بايد بپرسيد اين است كه آيا رقباي شما در اينستاگرام حضور دارند؟  در اينستاگرام بگرديد، نام رقبا را جستوجو كنيد، هشتگهاي مرتبط را بررسي كنيد تا ببينيد آيا رقيبان در اينستاگرام فعاليت ميكنند يا نه.

نحوه فعاليت آن ها را بررسي كنيد. اگر متوجه شديد كه اكثر رقبا در اينستاگرام حضور دارند و به طور مرتب فعاليت مي كنند، بايد فعاليت خود را در اينستاگرام شروع كنيد. نبايد اجازه دهيد كه رقبا، همه سهم بازار اينستاگرام را در اختيار بگيرند.

تبليغ در اينستاگرام، نياز به استراتژي هاي دقيقي دارد. اگر حضور موثر در اينستاگرام داشته باشيد، بدون شك نتيجه خوبي از بازاريابي خواهيد گرفت.

آمار جالبي كه شما را به تبليغ در اينستاگرام وادار مي كند

آماري كه در ادامه مشاهده مي‌كنيد، نشان مي دهد كه چقدر اين شبكه اجتماعي براي تبليغ و بازاريابي، تاثيرگذار است. اينستاگرام به سرعت در حال رشد است و نه تنها در موبايل، بلكه در پلتفرمهاي دسكتاپ هم حضور دارد.

هيچ نشاني از كم شدن محبوبيت اين شبكه اجتماعي ديده نمي شود. با وجود اين، هنوز بسياري از بازاريابان، از اينستاگرام براي تبليغات استفاده نمي كنند. اين آمار احتمالا شما را متقاعد مي كند كه در اينستاگرام حضور پيدا كنيد.

  • اينستاگرام نزديك به يك ميليارد كاربر فعال ماهانه دارد.
  • ۶۰ ميليون عكس هر روز در اينستاگرام به اشتراك گذاشته مي شود.
  •  پست هاي اينستاگرام هر روز بيش از يك و نيم ميليارد لايك مي گيرد.
  • ۵۷ درصد از كاربران اينستاگرام، هر روز در اين شبكه اجتماعي فعاليت مي كنند.
  • نرخ مشاركت در اينستاگرام ۲۰ برابر بيشتر از فيسبوك و ۱۵  برابر بيشتر از توييتر است.
  • محبوبترين هشتگ در اينستاگرام هشتگ love#است.
  •  ۷۳ درصد از برند ها، در طول هفته حداقل يك عكس يا ويديو، در پيج خود قرار مي دهند.
  •  مشاركت در پست هاي برند ها روزبه روز در حال بيشتر شدن است.
  • ۷۰درصد از كاربران اينستاگرام، در اين شبكه اجتماعي دنبال برند ها مي گردند.
  •  ۸۰درصد از كاربران اينستاگرام، حداقل يكي از برند ها را در اين شبكه اجتماعي دنبال مي كنند.
  • ۶۰ درصد از كاربران، از طريق اينستاگرام در مورد محصولات جديد برند ها، اطلاعات كسب مي كنند.
  • ۲۰۰ ميليون كاربر اينستاگرام، روزانه حداقل از يك پيج مرتبط با برند ها ديدن مي كنند.
  •  پست هايي كه لوكيشن دارند نرخ تعامل بالاتري دارند.

قدرت محتواي بصري

قدرت محتواي بصري را هرگز نبايد ناديده بگيريد. اين نوع از محتوا روز به روز محبوب تر مي شود و اهميت خاصي در دنياي  درصد از مواقع كه كاربران، محصولي را خريد مي كنند، المان هاي ۹۳ بازاريابي و تبليغات دارد. تحقيقات نشان مي دهد كه در بصري، آن ها را به خريد كردن وادار كرده است.

ثبت نام در مدير هاب براي آناليز اينستاگرام

يكي از امكانات پرطرفدار مدير هاب، استفاده از امكان آناليز اينستاگرام است.

مدير هاب امكانات زيادي براي مديريت دايركت اينستاگرام و كامنت ها، زمانبندي پست و آي جي تي وي، استوري و حتي لايو دارد كه مي توانيد بدون هيچ دانش خاصي از آن ها استفاده كنيد. ما ۷ روز استفاده رايگان براي شما در نظر گرفته ايم كه با ثبت نام به آن دست پيدا مي كنيد. مدير هاب مي تواند شما را به برندسازي و كسب درآمد بيشتر نزديك كند.

 

فن كويل ايراني براي مديريت دما

۴۶ بازديد

فن كويل ها دستگاهي جهت گرمايش و سرمايش و به صورت كلي تهويه در ساختمان هاي اداري، مسكوني، تجاري، صنعتي و … مي‌باشد. نقش اين سيستم توزيع هواي مطبوع در فضاي مورد نظر است.

چرخش آب سرد درون كويل كه به وسيله چيلر تامين مي‌شود و عبور هوا از روي كويل سرمايشي سبب توليد هواي خنك مي‌شود. از آن سو چرخش آب گرم درون كويل كه به وسيله پكيج يا موتورخانه تامين مي‌شود و عبور هوا از روي كويل گرمايشي سبب توليد هواي گرم در فصل زمستان مي‌گردد. فن كويل ايراني و غير ايراني با تفاوت در كيفيت و ظرفيت، به عنوان دستگاه نهايي جهت تهويه مطبوع محيط شناخته شده اند. سيستم فن كويل در واقع انرژي الكتريكي كه براي خنك كردن آب و همچنين براي گرم كردن آب مصرف شده است را به هواي مطلوب تبديل مي‌كند.

 

ادامه مطلب: فن كويل ايراني براي مديريت دما

راهنماي خريد فن كويل

۵۸ بازديد

فن كويل ها در ابعاد و توان هاي مختلف توليد مي شوند. پيش از مراجعه به فروشگاه بايد به موارد زير توجه داشته باشيد:

  • محيطي كه مي خواهيد در آن فن كويل نصب كنيد چه ابعادي دارد؟
  • آيا ظرفيت سرمايشي براي شما مهم تر است يا ظرفيت گرمايشي؟
  • آيا زيبايي فن كويل براي شما مهم است؟
  • آيا مكان مورد نظر شما فضا و زيرساخت مورد نياز براي نصب فن كويل را دارد؟
  • آيا ميزان صداي فن كويل براي شما مهم است؟

پس از مراجعه به فروشگاه بايد موارد زير را براي خريد فن كويل در نظر بگيريد:

  • ميزان مصرف برق فن كويل مورد نظر شما چه ميزان است؟
  •  آيا ظاهر فن كويل مورد نظر شما با دكوراسيون داخلي منزل يا محل كار شما تناسب دارد؟
  • تا چه ميزان مي توانيد براي خريد فن كويل هزينه كنيد؟
  • آيا فن كويل مورد نظر شما داراي گارانتي و خدمات پس از فروش مي باشد؟
 

استارت آپ خود را از كجا شروع كنيم؟

۴۴ بازديد

شروع يك استارتاپ و يك كسب و كار شامل بسياري از قطعات متحرك است كه هر كدام هيجان انگيزتر از ديگري است.

شما بايد براي خود برنامه كسب و كار طراحي كنيد. در اصل، يك طرح كسب و كار به شما كمك مي‌كند كه به خودتان و ديگران ثابت كنيد كه آيا ايده كسب و كار شما ارزش پيگيري دارد يا خير. اين بهترين كار است تا قبل از شروع كار مشكلات را شناسايي و آن‌ها را حل كنيد.

چگونه يك طرح كسب و كار بسازيم؟

۱- آنچه را كه شما را متفاوت مي‌كند مشخص كنيد

با در نظر گرفتن مواردي كه كسب و كار شما را متفاوت مي‌كند خودتان را از كسب و كارهاي ديگر در فضاي كاري خود جدا كنيد. مثلا براي فعاليت در اينستاگرام بايد يك تفاوت متمايز كننده با بقيه داشته باشيد!

۲- طرح كسب و كار خود را كوتاه بسازيد

براي شروع يك استارت آپ طرح هاي تجاري بايد كوتاه و مختصر باشد. جزئيات بيش از حد در يك طرح كسب و كار مفيد نيست و فقط باعث انحراف و اشتباه مي‌شود. جزئيات خود را در جاهاي ديگر ذخيره كنيد.

۳- انعطاف پذير باشيد

طرح كسب و كار شما مي‌تواند و بايد همانطور كه شما مي‌خواهيد پيش برود. اين يك سند زندگي و حيات است و شما بايد در مقابل آن انعطاف پذير باشيد.

مراحل نوشتن يك قالب طرح كسب و كار

مرحله اول:

نوشتن خلاصه اجرايي. هدف از نوشتن خلاصه اجرايي اين است كه قبل از تحقق بخشيدن به جزئيات ديدگاهي از شركت و بازار را براي خوانندگان در سطح بالا فراهم كنيد.

مرحله دوم:

شرح دادن مدل كسب و كار. پس از نوشتن خلاصه اجرايي در اينجا بايد خلاصه اي از آنچه كه شركت شما انجام مي‌دهد، ساختار كسب و كار، اطلاعات مربوط به مالك كسب و كار، جزئيات مكان، بازار مورد نياز كسب و كار و نحوه برخورد  با خدمات و محصولات را شرح داد.

مرحله سوم:

تجزيه و تحليل شرايط بازار. يكي از اولين سوالاتي كه بايد در زماني كه ايده كسب و كار خود تست مي‌كنيد از خودتان بپرسيد اين است كه آيا كسب و كار من جايي در بازار دارد؟ بايد تجزيه و تحليل كنيد كه بازار هدف شما چيست و چرا مشتريان بايد علاقمند به خريد از شما باشند؟

مرحله چهارم: استارت آپ خود را از كجا شروع كنيم؟

توضيح محصولات يا خدمات. در اين مرحله مي‌توانيد جزئيات بيشتري از آنچه در حال فروش آن هستيد و چگونگي نفعي كه مشتريان از آن مي‌برند را توضيح دهيد. اگر قادر نباشيد چگونگي كمك به مشتريان خود را در اين مرحله توضيح دهيد، ايده كسب و كار شما امكان دارد خوب نباشد.

مرحله پنجم:

شرح كليه عمليات و نقش هاي مديريت. از اين بخش براي ساختن سازمان منحصر به فرد و ساختار مديريت كسب و كار خود استفاده كنيد. اينكه چه كسي مسئول چه چيزي است و چگونه وظايف و مسئوليت هاي به هر فرد يا هر تيم اختصاص داده مي‌شود را شرح دهيد.

مرحله ششم:

طراحي استراتژي بازاريابي و فروش. اين مرحله جايي است كه شما مي‌توانيد استراتژي هاي جامع بازاريابي و فروش خود و چگونگي فروش خود را برنامه ريزي كنيد. قبل از اينكه بر روي طرح بازاريابي و فروش خود كار كنيد بايد به طور كامل بازار خود را تجزيه و تحليل كرده باشيد و خريداران موردنظر يعني همان مشتريان ايده آل خود را انتخاب كنيد.

مرحله هفتم: استارت آپ خود را از كجا شروع كنيم؟

برنامه ريزي مالي و پيش بيني درآمد. در نهايت مدل مالي خود را براي شروع يك استارت آپ از جمله هزينه راه اندازي كسب و كار، پيش بيني هاي مالي و درخواست تامين مالي اگر سرمايه گذار داريد، به طور دقيق شرح دهيد.

اگر مي خواهيد در اينستاگرام به كسب درآمد بپردازيد با ثبت نام در مدير هاب مي توانيد به درآمد بيشتري برسيد چرا كه مي توانيد به مديريت همزمان چند اكانت اينستاگرام بپردازيد و به اين ترتيب پيج هاي بيشتري را مديريت كنيد.

 

منبع اصلي: استارت آپ خود را از كجا شروع كنيم؟

مزاياي استفاده از تصفيه آب

۴۹ بازديد

اگر از مزاياي استفاده از تصفيه آب چيزي به گوشتان نخورده، اين مقاله را از دست ندهيد! آب آشاميدني مهم ترين و اولين نياز ما در زندگي است. سلامت آب آشاميدني تأثير بسيار زيادي در زندگي ما دارد. با اين حال، آب آشاميدني سالم نعمتي است كه خيلي ها از آن بي بهره هستند. با افزايش فزاينده جمعيت انساني و محدود بودن منابع آب شيرين، روز به روز دسترسي به آب آشاميدني سالم دشوارتر مي شود. كمبود منابع آب شيرين كار را به جايي رسانده كه بعضي از كشورها با استفاده از دستگاه هاي آب شيرين كن عظيم، آب دريا را براي آشاميدن شيرين مي كنند. منابع محدود آب شيرين به شدت در خطر آلوده شدن به دنبال فعاليت هاي انساني قرار دارند.

مزاياي استفاده از تصفيه آب

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

داكت اسپليت اينورتر معمولي به داكت اسپليتي گفته مي شود كه داراي يك كمپرسور معمولي است. با وجود اينكه اينورتر بودن كمپرسور تأثير بالايي در كاهش مصرف انرژي اسپليت دارد ولي كانال دار بودن يا داكتي بودن اسپليت مي تواند تأثير زيادي در مصرف انرژي داشته باشد زيرا هر يونيت داخلي مي تواند به طور همزمان چندين فضاي مجزا را خنك يا گرم كند.

مديريت همزمان اينستاگرام – مديريت همزمان چند اكانت اينستاگرام

۴۷ بازديد

اگر به دنبال پلتفرمي هستيد كه مديريت همزمان اينستاگرام را براي شما فراهم كند، با ما همراه باشيد. از محبوب ترين و پر طرفدارترين برنامه اجتماعي و مجازي در دنياي امروز مي توان به اينستاگرام اشاره نمود كه تعداد كاربران روزمره آن بسيار زياد است و روزانه شايد بيش از چندين ساعت براي جستجو و گشت و گذار درون آن بپردازيم و تصاويري كه دوستان در طول روز از خودشان، كارهاي روزمره و… با ما به اشتراك مي گذارند را ببينيم  و از حال آن ها به شكلي با خبر مي شويم.

از طرفي ديگر كاربران اينستاگرام را مي توان به دو دسته كلي تقسيم بندي نمود كه دسته اول متعلق به افرادي است كه تنها صفحه رسمي و شخصي خود را دارا مي باشند و از اين طريق با دوستان ارتباط برقرار مي كنند و دسته دوم متعلق به افرادي است كه با تاسيس شركت و بازاريابي، نهايت سعي و تلاش خود را بكار مي گيرند تا بتوانند با تبليغات صحيح بتوانند به مشتريان خود خدمات ارائه دهند.

اگر يكي از حرفه‌اي‌هاي اينستاگرام باشيد و يا ادميني باشيد كه رو چند اكانت اينستاگرام فعاليت دارد، فعال احتمالا با مشكل مديريت چندين حساب مختلف رو به رو بوده ايد اما از همين­‌جا بايد خيالتان را راحت كنم، اگر راه و چاهش را بلد باشيد، مديريت همزمان چند اكانت اينستاگرام كار خيلي سختي نيست.

مدير ها به شما كمك مي كند روي چند اكانت به صورت همزمان تسلط داشته باشيد. پست هاي خود را همزمان در هر تعداد اكانت در هر شبكه اجتماعي منتشر كنيد، به صورت يكجا روي دايركت و كامنت ها نظارت كنيد و تحليل و آناليزي دقيق از مديريت شبكه هاي اجتماعي خود به دست آوريد.

خريد فن كويل از سرما ماركت

۴۲ بازديد

سرما ماركت يكي از بهترين مراكز فروش تجهيزات سرمايشي كنار شماست تا بهترين وسايل ها را با بهترين قيمت ها خريداري كنيد. ما كيفيت را اصل اصلي كار خود قرار داده ايم و در تلاشيم به شما كمك كنيم بيشترين نتيجه را از انتخاب خود بگيريد.

براي خريد فن كويل به فروشگاه اينترنتي ما مراجعه كنيد يا با ما تماس بگيريد!

انواع فن كويل بر حسب عملكرد

۴۷ بازديد

فن كويل ها را از نظر عملكرد به دو نوع كلي دو لوله و چهار لوله تقسيم بندي مي كنند. 

فن كويل هاي دو لوله تنها داراي يك ورودي آب، يك خروجي آب و يك كويل هستند. تمامي يونيت هاي يك سيستم فن كويل دو لوله اي در يك زمان تنها مي‌ توانند عمل حرارتي يا عمل برودتي انجام دهند. 

فن كويل هاي چهار لوله داراي دو لوله خروجي آب، دو لوله ورودي آب و دو كويل مجزا هستند كه يكي مخصوص عمل گرمايش و ديگري مخصوص عمل سرمايش است. در اين سيستم اين امكان وجود دارد كه هر واحد فن كويل به صورت مجزا عمل سرمايش يا گرمايش را انجام دهد. همچنين، هر يونيت مي تواند همزمان هم عمل گرمايش و هم عمل سرمايش را انجام دهد.

فن كويل هاي چهار لوله نسبت به فن كويل هاي دو لوله تنظيم دقيق تري روي دماي هواي ساختمان اعمال مي كنند.  

انواع فن كويل برحسب مكان نصب 

يونيت هاي فن كويل را مي توان در سقف، روي ديوار و روي زمين نصب كرد. فن كويل هاي سقفي، كاست ناميده مي شوند. فن كويل هاي ديواري با ارتفاع حدود دو متر روي ديوار نصب مي شوند.

فن كويل هاي زميني در دو نوع افقي و عمودي موجود هستند. 

هر كدام از انواع فن كويل اشاره شده در بالا داراي دو نوع روكار و توكار هستند. يونينت فن كويل هاي روكار كاملا در معرض ديد است و بخشي از فضاي اتقاق را اشغال مي كند، در حالي كه يونيت فن كويل هاي توكار در بخشي از پيش تعيين شده در سقف، ديوار يا كف ساختمان قرار مي گيرد.  

يونيت هاي توكار از نظر زيبايي شناسي بهتر هستند و فضاي كمتري از اتاق را اشغال مي كنند اما بعضي انواع فن كويل هاي روكار كه دكوراتيو ناميده مي شوند، دكوراسيون داخلي ساختمان را زيباتر نيز مي كنند.