تفاوت داكت اسپليت اينورتر و معمولي

طراحي وب سايت حرفه اي با سايت ساز سايتچين

تفاوت داكت اسپليت اينورتر و معمولي

۵۷ بازديد

اسپليت يا كولرگازي از رايج‌ ترين دستگاه هاي برودتي و حتي حرارتي در جهان است. امروزه شركت هاي متعددي در سرتاسر دنيا، يونيت هاي اسپليت بسيار پيشرفته و مجهزي مي سازند كه حتي بعضي از آن را مي توان با استفاده اپليكيشن هاي اندرويد يا iOS با استفاده از واي-فاي و حتي اينترنت كنترل كرد.

يونيت اسپليت، همانطور كه از نامش پيداست داراي دو يونيت داخلي و خارجي مي باشد. عملكرد اصلي اسپليت، عملكرد سرمايشي آن است و براي اين كار، يك سيكل تبريد هوشمندانه براي اسپليت طراحي شده است تا با استفاده از آن، حرارت را از هواي درون ساختمان جذب كرده و به بيرون از ساختمان منتقل كند.

استفاده ي مستقيم اسپليت ها از سيكل تبريد براي اينكار، سبب عملكرد بهينه تر آن ها نسبت به فن كويل ها شده است زيرا در فن كويل ها، يك سيكل تبريد در چيلر از طريق مبادله گر حراتي و به واسطه آب با يونيت هاي فن كويل در بخش هاي مختلف ساختمان حرارت را به صورت غير مستقيم از ساختمان خارج مي كند و بنابراين كارايي سيستم فن كويل نسبت به اسپليت پايين تر است.

داكت اسپليت نوعي از اسپليت است كه به كانال هايي مجهز بوده و يك يونيت داخلي اسپليت كه در يك نقطه از ساختمان نصب مي شود، از طريق اين كانال كشي ها، هواي خنك شده را در بخش هاي مختلف ساختمان كه هر كدام تنها مجهز به يك ديفيوزر هستند، منتشر مي كند. بنابراين، عملكرد داكت اسپليت حتي از اسپليت هاي معمولي نيز بهينه تر است.

ادامه مطلب:

تفاوت داكت اسپليت اينورتر و معمولي


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.