بهينه سازي لندينگ پيج براي تضمين موفقيت شما

طراحي وب سايت حرفه اي با سايت ساز سايتچين

بهينه سازي لندينگ پيج براي تضمين موفقيت شما

۷۰ بازديد

پيش از اينكه در اين فكر فرو برويد كه چگونه از صفحه فرود ها براي موفقيت ۱۰۰% در سئو كمك بگيريد بهتر است ابتدا با مفهوم صفحه فرود و نحوه ايجاد آن، فوت و فن هاي توليد محتوا براي صفحه فرود و.. آشنا شويد.

به زبان ساده، صفحه فرود با معادل فارسي صفحه فرود، صفحاتي شاخص هستند كه مخاطبان به واسطه ي آن وارد صفحه اي از سايت شما مي شوند كه آن صفحه ي خاص از قبل به عنوان هدف شما براي بازديد در نظر گرفته شده است، در واقع مي شود اين گونه صفحات را اين گونه تعريف كرد كه صفحاتي كه شما با هدف جذب مخاطب و تبديل آن به خريدار با هدفي از پيش تعيين شده طراحي مي كنيد، صفحه فرود مي گويند. در حقيقت براي داشتن صفحه فرود ها بايد از قبل برنامه ريزي و هدف گذاري دقيقي داشته باشيد و به صورت مداوم به بهينه سازي آن بپردازيد تا بتوانيد به آنچه مي خواهيد دست پيدا كنيد.

هدف از اين مقاله دادن ايده هايي براي تست و آزمايش صفحه فرود هايتان است تا نرخ تبديل تبليغات را بيشتر كنيد و در عين حال قيمت هر كليك را هم پايين بياوريد.

استفاده از اين نكات مي تواند كمك بسياري به شما كند، مثلا مي توانيد در طراحي صفحه فرود دانلود اپليكيشن آنقدر موفق عمل كنيد كه اپليكيشن شما به هزاران نفر معرفي شود.

 

ادامه مطلب:

بهينه سازي لندينگ پيج براي تضمين موفقيت شما

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.